reklama

Amatéri všetkých krajín spojte sa! TIPOS

Možno si spomínate, keď som v auguste 2005 písal o emaili z Tiposu, kde boli uvedené emaily všetkých hráčov s účtom v eliot a používajúcim tipovanie cez net. Dobrú príhodu som s Tiposom a ich internetovým stávkovaním mal aj minulý rok, ale nechcelo sa mi pisať. Ale dnes sa mi prihodila ďalšia " profesionálna" vec, tak napíšem o oboch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Takže poporiadku… najskôr minuloročná skúsenosť: na www.etip.sk sa dá hrať loto, keno, euromiliony....a je tam aj internetové kasíno, kde môžete hrať ruletu, black jack, hracie automaty. Dávali bonus 400 Sk na prvú hru, tak som si zahral :). Hral som Black Jack ( pre toho, kto nevie, ako taká hra vyzerá: je to vlastne slovenské "očko", zbierate karty až do hodnoty 21 alebo hodnoty veľmi blízkej "nižšiej" ako 21. Kto je bližšie ku 21, vyhráva ). Asi pri 10. hre som vsadil 100 Sk, dostal karty, zobral ešte jednu a stlačil stop, na rade bol protihráč, teda systém etip.V tej chvíli mi spadlo spojenie, po opätovnom pripojení som sa už do hry nevrátil, vypísalo mi, že sa musím opätovne prihlásiť. Po prihlásení tam však už hra nebola, ani moja stávka. O.K., povedal som si, že asi systém vyhral a ja som len kvôli strate spojenia nevidel súperové karty. Na stráke majú jednu dobrú vec.. " história stávok ", dá sa tam pozrieť kedy, akú sumu a aj aké kary ste mali vy a protihráč. Ale čo sa nestalo.. stávka 100 Sk tam nie je , ani moje karty ani súperové a čo je najzaujímavejšie , ani mojich 100 Sk :-). Napísal som teda email, s tým, že to je predsa jasné a 100 Sk mi vrátia. Už tušíte? Áno, nič sa nestalo, tetuška ma najskôr odbila, po urgencii ma odporučila na nejakého "odborníka" a ten ma asi po 4-5 emailoch tiež poslal k vode, nepomohla argumentácia, že veď je tam história a keď si to zrátajú na kalkulačke, chýba 100 Sk. Odpoveď bola jasná: peniaze som prehral a basta :).Príhoda druhá (teda keď rátam aj spam z roku 2005 tak tretia), potreboval som zmeniť číslo účtu pre výplatu výhry, vyplním formulár a ten sa mi obratom vracia " prihlasovacie meno musí mať minimálne 6 znakov" sranda nie? Tým menom sa prihlasujem už tretí rok a nevadilo a keď si chcem zmeniť účet, tak sa nedá, lebo je krátke a samozrejme sa žiadnym formulárom meno zmeniť nedá, veď je to logické….môžete meniť len heslo. Po týchto skúsenostiach musím povedať, že TIPOS zamestnáva len " odbornikov " a ich stránky a celý systém je vrchol počítačovej dokonalosti :).

Patrik Ciupa

Patrik Ciupa

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho som :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu