reklama

.......... tatrabanka!

Škoda, že sa na blogu nemôžu používať slová, ktoré by som chcel dať namiesto bodiek do nadpisu! Tatrabanka by si ten prívlastok zaslúžila!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

5. augusta mi na účet ELIOT Tatrabanka prišla výplata. Keďže bol potom víkend a v pondelok som odchádzal na dovolenku, v nedeľu som na Eliot-e zadal príkazy na úhradu s pondelňajším dátumom. Po návrate z dovolenky ma doma čakal list z Eliot-u s dátumom 12.8.2005, že môj účet je zrušený. O prevod zostatku môžem požiadať na pobočke Tatrabanky. Tam však o tom nič nevedeli, nemali na túto tranzakciu žiadnetlačivo a povedali mi, nech prídem o týždeň. Nevadilo mi to, nakoľko mi po zadaných príkazoch malo na účte ostať cca 500,- SK. Aké však bolo moje prekvapenie, keď mi dnes /18.8.2005/ začali chodiť upomienky, že nemám zaplatený leasing, stavebné sporenie a iné zloženky. Tento prístup sa mi zdá primeraný "najlepšej banke na Slovensku". Asi nebudem dosť dobrý, lebo už za nimi nejdem :-). Po zavolaní na službu Dialog,kde som sa chcel aspoň dozvedieť, ktoré účty zaplatili a ktoré nie a aký je tamzostatok, mi povedali, že ani oni sa už k účtu nedostanú, za čo som im "vrúcne poďakoval". Teraz mi Tatrabanka blokuje cca 10.000 Sk a to ešte vy, ktorí ste čítali môj predošlý článok viete, že ma na tej dovolenke okradli :-).

Patrik Ciupa

Patrik Ciupa

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho som :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu