reklama

Spam a Tipos

Keď som čítal článok " Spam-idioti-a-tucny-otaznik " zdal sa mi amaterizmus telekomunikácii ako nemožný, ale len do chvíle keď som dostal mail od Tiposu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Ráno mi došiel mail od tiposu, asi v tom znení že končí eliot v tatrabanke a už nebude možné dobíjať hráčsky účet v tipos klube (on-line podávenie lota, kena....) cez eliot. Nič zvláštne, ale len dovtedy keď mrknete ako sa to tiposu nechcelo posielať každému zvlášť a tak mate v adrese vypísané všetky maily ľudí čo používajú on-line tipovanie cez internet. Tipos ďakujem ti, ako ti ďakujú aj tie desiatky, stovky ľudí ktorých maily si poskytol spamerom, ešte raz vďaka. Počas dna mi už dorazili prvé tri....ďakujem.

Patrik Ciupa

Patrik Ciupa

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho som :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu