reklama

Otvorený list pre STV.

Vyvolený,Big Brother,Hladá sa superstar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Milá Slovenská televízia,nakoľko ste dnešným dňom začali vysielať ďalšie kolo "Hľadá sa superstar"a týmto mi znemožnili, ako aj pred Vami televízie Markíza, JOJ, Nova a Prima pokojné večerné sledovanie televízie, odhlasujem sa z platenia koncesionárskych poplatkov. Prípadne žiadam každý mesiac uhradiť náklady na zakúpenie kníh, ktoré som začal čítať ako náhradu za večerné programy. Pre prípad, že by ste sa rozhodli mi tieto náklady uhradiť, fotokópiu faktúry za knihy prikladám. Keď sa vrátite k NORMÁLNEJ programovej štruktúre, som ochotný poplatky začať znova platiť.S pozdravom Váš bývalý divákPatrik Ciupa

Patrik Ciupa

Patrik Ciupa

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho som :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu