reklama

Stiahnite si film od Slovak Telecom :)

V jednom časopise som našiel reklamu a link na sťahovanie filmov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Kukol som teda na stránku www.station.sk, vybral film, kukol aký je veľký, 515mb, 55sk. Prijateľná cena aj veľkosť, myslel som stiahnem cez noc, zajtra kuknem. Ale! Ako všetko na Slovensku a od Slovak Telecom hlavne to ma háčik:) Aký? Musíte mať Windows media player 10. Už to ma zarazilo, ale budiš. Keď som sa na stránke Windows media player dozvedel že je len verzia pre win xp už som vedel že si asi nič nepozriem a nakoniec som sa ešte dočítal že sa dá za film zaplatiť len ak mate Explorer! Výborná sluzba,fakt! Xp nepoužívam, ani Explorer a ani media player, myslím že ani ďalších "xy" ľudí, takže my musíme ďalej behať do DVD požičovne :) Zaujímalo by ma čo dáva Microsoft Slovak Telecom keď sú tak pekne previazaný! A že prečo nemajú ľudia radi billa:)

Patrik Ciupa

Patrik Ciupa

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho som :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu