reklama

Bezpečnosť Orange portal.

Je používanie mailu na Orangeportal bezpečné? Podľa mňa nie! Čítajte ďalej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Napíšem Vám čo sa mi stalo asi pred dvoma týždňami. Mám zaplatenú službu Orangeworld, ktorej súčasťou je aj mail na Orange portáli. Asi pred dvomi týždňami som si čítal mail. Po odhlásení som sa však nedostal na úvodnú stránku Orangeportal ale do úplne iného mailu úplne iného človeka, ktorý mal tiež platenú službu Orangeworld. Zavolal som na 905 a pý-tal som sa operátora ako je to možné. Ten mi samozrejme povedal, že to možnénie je a bol by sa hádal do krvi, keby som mu nezačal čítať maily z tej schránky. Potom si to poznačil a povedal, že to dá skontrolovať technikom.Aby ste rozumeli, Orangeworld je platená služba, z ktorej sa dajú posielaťSMS-ky, aktivovať rôzne služby a posielať maily, ktoré prídu adresátovia odosielateľ bude uvedený ako telefónne číslo daného človeka. Výborná vec na zneužitie. Využil som to a poslal som tomuto človeku sms z jeho vlastnejschránky, ktorá mu došla ako keby ju poslal on sám sebe, lebo odosielateľ je jeho tel. číslo. Napísal som mu, aby moc tejto službe neveril, lebo nie jebezpečná. Nechal som mu na seba kontakt. O pár hodín mi prišiel od neho e-mail, že jemu sa to stalo už 2x!!! Zarazilo ma, že som sa dostal do cudzejschránky a aj to, že operátor sa úplne v pohode pozrel do tej istej schránky,či čítam tie maily alebo nie.

Patrik Ciupa

Patrik Ciupa

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho som :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu